SERWIS
  • Firma GASTROSTAL zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie zakupionego sprzętu zgodnie z wyszczególnionym okresem gwarancji podanym w miesiącach
  • Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie 
    w okresie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzeń. W szczególnych przypadkach naprawa może się wydłużyć (brak części zamiennych w magazynie producenta, dystrybutora).
  • Firma GASTROSTAL zastrzega sobie prawo przeprowadzenia ekspertyzy reklamowanego sprzętu.
  • Firma GASTROSTAL będzie zwolniona od odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku:
    • używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
    • uszkodzenia plomb gwarancyjnych lub dokonywania przeróbek we własnym zakresie,
    • uszkodzeń mechanicznych,
    • uszkodzeń wynikłych z braku konserwacji sprzętu (np. zakamienione elementy),
    • losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji (np. klęski żywiołowe).

Sprzęt mimo w/w uszkodzeń może zostać przyjęty na serwis warunkowo.

  • Sprzęt winien być dostarczony kompletny w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcjami, kablami. W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo (firma GASTROSTAL nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu).
  • Sprzęt na który wydana jest tzw. zewnętrzna karta gwarancyjna (karta gwarancyjna producenta lub dystrybutora) winien być serwisowany wyłącznie w punkcie serwisowym podanym w w/w karcie oraz spełniać zawarte w niej warunki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl